روشویی

قیمت عمده روشویی در شیراز

قیمت عمده روشویی در شیراز

قیمت عمده روشویی در شیراز

شرکت طاها تهويه اقدامي حرفه اي در زمينه مشاوره، طراحي و فروش انواع سيستم هاي تهويه مطبوع (تهويه خانگي و صنعتي )، قیمت عمده روشویی در شیراز ، برودت (اسپليت، داکت اسپليت ،فن کويل) و گرمايش (پکيج، رادياتور، حوله خشک کن) ، استخر سونا جکوزي ، تصفيه آب (تصفيه آب مرحله اي ،تصفيه آب جانبو ، فيلترها) است. همچنین قیمت عمده روشویی در شیراز را می توانید در شرکت طاها تهویه برآورد کنید و با تماس و اطلاع از قیمت ها خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری و یا به صورت حضوری انجام دهید.

جهت اطلاع و مشاهده قیمت عمده روشویی در شیراز به صورت حضوری به آدرس شيراز شهرک حافظ خيابان هاتف حد فاصل کوچه 2 و 4 و یا با شماره ی 09363470204 تماس بگیرید.

 

در مقاله ای با عنوان روشویی در شیراز به انواع روشویی و همچنین کاربردهای روشویی و خرید اقساطی روشویی در شیراز اشاره کردیم.

 

عمده فروشی روشویی در شیراز

روشویی کابینتی یکی از وسایل بهداشتی مهم در خانه است که برای شستشوی دست‌ها، صورت، مسواک زدن و شستشوی لباس‌های کوچک استفاده می‌شود. این وسیله باعث پاک شدن دست‌ها از باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف می‌شود و به حفظ بهداشت شخصی کمک می‌کند.

در این مقاله به بررسی چگونگی تمیز کردن و تعمیر کردن روشویی کابینتی می‌پردازیم.

چگونگی تمیز کردن روشویی :

1- استفاده از محلول ضدعفونی کننده:

برای تمیز کردن روشویی کابینتی، می‌توانید از محلول ضدعفونی کننده استفاده کنید. این محلول را روی سطح سینک پاشید و با یک حوله تمیز و مرطوب، سطح را تمیز کنید.

2- استفاده از خلال مخصوص:

برای تمیز کردن لگن روشویی کابینتی، می‌توانید از خلال مخصوص استفاده کنید. این خلال را روی سطح لگن قرار دهید و با حرکات دایره‌ای و فشار مناسب، سطح را تمیز کنید.

3- استفاده از سدیم بی‌کربنات:

سدیم بی‌کربنات یکی از بهترین مواد طبیعی برای تمیز کردن روشویی است. این ماده را روی سطح سینک پاشید و با یک حوله تمیز، سطح را تمیز کنید.

4- استفاده از استیل نوار:

استیل نوار یکی دیگر از روش‌های موثر برای تمیز کردن سینک دستشویی کابینتی است. ابتدا سطح سینک را با آب شستشو دهید و سپس استیل نوار را روی سطح قرار دهید و با حرکات دایره‌ای و فشار مناسب، سطح را تمیز کنید.

5- استفاده از آب اکسیژنه:

آب اکسیژنه یکی دیگر از مواد طبیعی برای تمیز کردن سینک دستشویی کابینتی است. این ماده را روی سطح سینک پاشید و با یک حوله تمیز، سطح را تمیز کنید.

6- استفاده از مایع ظرفشویی: مایع ظرفشویی نیز می‌تواند برای تمیز کردن روشویی کابینتی مفید باشد. این مایع را روی سطح سینک پاشید و با یک حوله تمیز، سطح را تمیز کنید.

 

عمده فروشی روشویی در شیراز

 

خرید روشویی ارزان

جهت خرید روشویی ارزان به فروشگاه طاها تهویه مراجعه کنید. شما میتوانید به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید.

روشویی سنگی

انواع روشویی سنگی با قیمت عمده و ارزان و خرید به صورت اقساطی در فروشگاه طاهاتهویه امکان پذیر است.

روشویی بدون پایه

روشویی های بدون پایه یا همان کابینتی و روشویی توکار یکی از بهترین انتخاب ها در دنیای امروزی است که به آنها روشویی مدرن نیز گفته میشود.

خرید روشویی مدرن

همانطور که در بالا اشاره کردیم انواع روشویی های مدرن در فروشگاه ما عرضه شده اند. تجربه خریدی متفاوت و راحت را داشته باشید.

انواع روشویی سرامیکی

قیمت روشویی دیواری و توکار

روشویی شیر از بغل

جهت اطلاع و مشاهده قیمت عمده روشویی در شیراز به صورت حضوری به آدرس شيراز شهرک حافظ خيابان هاتف حد فاصل کوچه 2 و 4 و یا با شماره ی 09363470204 تماس بگیرید.

مشاهده و خرید انواع روشویی در شیراز

روشویی روسنگی گلسار مدل رومکس 40

873,500 تومان919,500 تومان
نوع محصول روشویی روکابینتی مدل محصول رومکس برند محصول گلسار ویژگی اصلی محصول جنس ، سرامیک با لعاب براق و

روشویی پایه دار چینی کرد آرین57

1,411,600 تومان1,455,800 تومان
طراحی صاف و مسطح تک‌پانچ و دارای خروجی سرریز

کاسه روشویی با پایه جنس کاپریس

تماس بگیرید
جهت استعلام قیمت لطفا با شماره زیر تماس بگیرید:
09177014832

روشویی پایه سرخود گلسار مدل گلوری 45

2,850,800 تومان3,000,600 تومان
برند : گلسار ابعاد : 450×445×570 دارای ضمانت

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *