روشویی

خرید روشویی در شیراز

خرید روشویی در شیراز

اگر قصد خرید روشویی در شیراز را با کمترین قیمت و بدون واسطه از نمایندگی روشویی در شیراز را دارید، میتوانید با فروشگاه ما تماس بگیرید.

این مقاله اطلاعات مفیدی اعم از خرید انواع روشویی و قیمت و نحوه نگهداری و تعمیر روشویی را در اختیار شما قرار میدهد.

پس کافی است کمی از وقت خود را در اختیار ما بگذارید.

در مقاله قبل با عنوان خرید اقساطی روشویی در شیراز ، به بررسی انواع روشویی و کاربردهای آنها پرداختیم.

فروشگاه طاها تهويه اقدامي حرفه اي در زمينه مشاوره، طراحي و فروش انواع سيستم هاي تهويه مطبوع (تهويه خانگي و صنعتي )، برودت (اسپليت، داکت اسپليت ،فن کويل) و گرمايش (پکيج، رادياتور، حوله خشک کن) ، استخر سونا جکوزي ، تصفيه آب (تصفيه آب مرحله اي ،تصفيه آب جانبو ، فيلترها)، انواع روشویی است. همچنین خرید روشویی در شیراز را می توانید در شرکت طاها تهویه برآورد کنید و با تماس و اطلاع از قیمت ها خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری و یا به صورت حضوری انجام دهید.

جهت اطلاع و مشاهده قیمت روشویی در شیراز به صورت حضوری به آدرس شيراز شهرک حافظ خيابان هاتف حد فاصل کوچه 2 و 4 و یا با شماره ی 09363470204 تماس بگیرید.

 

تعمیر روشویی در شیراز

 

چگونگی تعمیر کردن روشویی کابینتی :

1- تعویض لگن:

در صورت خراب شدن لگن روشویی کابینتی، می‌توانید لگن را تعویض کنید. برای این کار، لگن قدیمی را باز کنید و لگن جدید را به جای آن قرار دهید.

2- تعویض شیر آب:

در صورت خراب شدن شیر آب روشویی کابینتی، می‌توانید شیر آب را تعویض کنید. برای این کار، شیر آب قدیمی را باز کنید و شیر آب جدید را به جای آن قرار دهید.

3- تعویض دستگیره:

در صورت خراب شدن دستگیره روشویی کابینتی، می‌توانید دستگیره را تعویض کنید. برای این کار، دستگیره قدیمی را باز کنید و دستگیره جدید را به جای آن قرار دهید.

4- تعمیر سطح:

در صورت خراب شدن سطح روشویی کابینتی، می‌توانید سطح را تعمیر کنید. برای این کار، سطح خراب شده را باز کنید و با استفاده از مواد مناسب، سطح را تعمیر کنید.

5- تعمیر خودشوی:

در صورت خراب شدن خودشوی روشویی کابینتی، می‌توانید خودشوی را تعمیر کنید. برای این کار، خودشوی قدیمی را باز کنید و خودشوی جدید را به جای آن قرار دهید.

در نهایت، با تمیز کردن و تعمیر کردن روشویی کابینتی، می‌توانید از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف روی دست‌ها و سطوح خود لذت ببرید و بهداشت شخصی خود را حفظ کنید.

 

خرید اقساطی روشویی در شیراز

جهت خرید روشویی به صورت قسطی میتوانید به سایت ما طاها تهویه و یا به صورت حضوری به آدرسی که در زیر قید شده است مراجعه کنید. و یا حتی میتوانید با شماره 09363470204 تماس بگیرید و از قیمت های روز و مدل های جدید با خبر شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *