سیستم های برودتی

بهترین اسپلیت برای شیراز

بهترین اسپلیت برای شیراز

بهترین اسپلیت برای شیراز

شرکت طاها تهويه اقدامي حرفه اي در زمينه مشاوره، طراحي و فروش انواع سيستم هاي تهويه مطبوع (تهويه خانگي و صنعتي ) و برودت (اسپليت، داکت اسپليت ،فن کويل) و گرمايش (پکيج، رادياتور، حوله خشک کن) ، استخر سونا جکوزي ، تصفيه آب (تصفيه آب مرحله اي ،تصفيه آب جانبو ، فيلترها) است. همچنین بهترین اسپلیت برای شیراز را میتوانید در شرکت طاها تهویه برآورد کنید و با تماس و اطلاع از قیمت ها خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری و یا به صورت حضوری انجام دهید. جهت اطلاع و مشاهده بهترین اسپلیت برای شیراز به صورت حضوری به آدرس شيراز شهرک حافظ خيابان هاتف حد فاصل کوچه 2 و 4 و یا با شماره ی 09363470204 تماس بگیرید.

در مقاله ای با عنوان کولر گازی در شیراز به انواع کولر گازی و همچنین نحوه نگهداری و استفاده از کولر گازی و همچنین به مزایا و معایب کولرهای گازی و فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز اشاره کردیم.

 

علت آب دادن کولر گازی

کولر گازی یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های خنک کننده در مناطق گرمسیری است. با این حال، همیشه آب دادن کولر گازی برای بسیاری از مردم مشکل ساز بوده است. در این مقاله، به بررسی علت های آب دادن کولر گازی می پردازیم.

1- خنک نکردن هوا به طور کامل:

عامل اصلی آب دادن کولر گازی، عدم توانایی دستگاه در خنک کردن هوا به طور کامل است. اگر کولر گازی شما هوای خنک نمی دهد، به احتمال زیاد دستگاه نیاز به تعمیر دارد.

2- نصب نادرست اسپلیت :

نصب نادرست کولر گازی می تواند باعث عدم خنک شدن هوا و نیاز به آب دادن شود. اگر کولر گازی شما به درستی نصب نشده است، بهتر است با فروشنده یا تعمیرکار خود تماس بگیرید.

3- فشار هوای بالا برای کولر گازی :

هنگامی که هوای محیط داغ و فشار آن بالاست، کولر گازی شما ممکن است نتواند به طور کامل هوا را خنک کند. در این صورت، شما می توانید کولر گازی خود را با آب سرد پر کنید تا هوا بهتر خنک شود.

4- استفاده از اسپلیت برای مدت طولانی :

استفاده از کولر گازی برای مدت طولانی ممکن است باعث افزایش رطوبت در محیط شود. در این صورت، آب دادن کولر گازی می تواند به عنوان راه حلی برای کاهش رطوبت در محیط استفاده شود.

5- لوله های خراب کولر گازی :

لوله های خراب در کولر گازی می تواند باعث نشت آب شود. در این صورت، شما نیاز به تعمیر لوله های خود دارید تا از نشت آب جلوگیری شود.

6- فیلترهای کثیف اسپلیت :

فیلترهای کثیف در کولر گازی ممکن است باعث مسدود شدن لوله ها شود و باعث نیاز به آب دادن بیشتر شود. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است فیلترهای کولر گازی را به طور منظم تمیز کنید.

نتیجه گیری:

در نهایت، آب دادن کولر گازی ممکن است به عنوان راه حلی برای خنک کردن هوا در محیط های گرمسیری مفید باشد. با این حال، باید به علت اصلی نیاز به آب دادن توجه کنید و در صورت نیاز، دستگاه خود را تعمیر کنید.

 

جهت اطلاع و مشاهده بهترین اسپلیت برای شیراز به صورت حضوری به آدرس شيراز شهرک حافظ خيابان هاتف حد فاصل کوچه 2 و 4 و یا با شماره ی 09363470204 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *