سیستم های برودتی

قیمت عمده کولر گازی در شیراز

قیمت عمده کولر گازی در شیراز

قیمت عمده کولر گازی در شیراز

شرکت طاها تهويه اقدامي حرفه اي در زمينه مشاوره، طراحي و فروش انواع سيستم هاي تهويه مطبوع (تهويه خانگي و صنعتي ) و برودت (اسپليت، داکت اسپليت ،فن کويل) و گرمايش (پکيج، رادياتور، حوله خشک کن) ، استخر سونا جکوزي ، تصفيه آب (تصفيه آب مرحله اي ،تصفيه آب جانبو ، فيلترها) است. همچنین قیمت عمده کولر گازی در شیراز را میتوانید در شرکت طاها تهویه برآورد کنید و با تماس و اطلاع از قیمت ها خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری و یا به صورت حضوری انجام دهید. جهت اطلاع و مشاهده قیمت عمده کولر گازی در شیراز به صورت حضوری به آدرس شيراز شهرک حافظ خيابان هاتف حد فاصل کوچه 2 و 4 و یا با شماره ی 09363470204 تماس بگیرید.

در مقاله ای با عنوان کولر گازی در شیراز به انواع کولر گازی و همچنین نحوه نگهداری و استفاده از کولر گازی و همچنین به مزایا و معایب کولرهای گازی و فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز اشاره کردیم.

در این مقاله میخواهیم به بررسی علت خنک نکردن کولر گازی و علت باد گرم کولر گازی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

علت خنک نکردن کولر گازی

کولر گازی به عنوان یکی از مهمترین وسایل خنک کننده در فصل تابستان، برای بسیاری از افراد ضروری است. اما ممکن است با مشکلاتی مانند عدم خنک شدن کولر گازی روبرو شوید که می تواند باعث عدم رضایت شما از کارایی این وسیله شود. در این مقاله، به بررسی علل خنک نشدن کولر گازی پرداخته خواهد شد.

1- فیلتر هوا

فیلتر هوا یکی از بخش های حیاتی کولر گازی است و باید به طور منظم تمیز شود. اگر فیلتر هوا شما کثیف باشد، جریان هوای داخل کولر گازی محدود می شود و این باعث می شود که دستگاه به صورت کامل خنک نشود.

2- مسیر هوای سرد

مسیر هوای سرد یکی دیگر از بخش های مهم کولر گازی است که باید به طور منظم تمیز شود. اگر مسیر هوای سرد شما کثیف باشد، هوا به صورت کامل از دستگاه عبور نمی کند و این باعث می شود که دستگاه به صورت کامل خنک نشود.

شما میتوانید قیمت عمده کولر گازی در شیراز را در شرکت طاها تهویه برآورد کنید و با تماس و اطلاع از قیمت ها خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری و یا به صورت حضوری انجام دهید.

3- محیط پیرامون

محیط پیرامون کولر گازی نیز می تواند تاثیر بسیاری در عملکرد دستگاه داشته باشد. اگر دستگاه در محیطی با دمای بالا، رطوبت بالا یا گرد و غبار قرار دارد، عملکرد آن ممکن است کاهش یابد.

4- نوع گاز مورد استفاده

نوع گاز مورد استفاده نیز می تواند تاثیر بسیاری در عملکرد کولر گازی داشته باشد. اگر گاز استفاده شده در دستگاه قابل اطمینان نباشد، ممکن است عملکرد دستگاه به صورت کامل خنک نشود.

5- بخش های داخلی دستگاه

بخش های داخلی کولر گازی نیز می تواند تاثیر بسیاری در عملکرد دستگاه داشته باشد. اگر بخش های داخلی کولر گازی شما کثیف باشد، جریان هوای داخل دستگاه محدود می شود و این باعث می شود که دستگاه به صورت کامل خنک نشود.

6- خطوط لوله

خطوط لوله کولر گازی نیز می تواند تاثیر بسیاری در عملکرد دستگاه داشته باشد. اگر خطوط لوله شما کثیف باشند، جریان گاز در دستگاه محدود می شود و این باعث می شود که دستگاه به صورت کامل خنک نشود.

به عنوان نتیجه، برای جلوگیری از عدم خنک شدن کولر گازی باید به تمامی عوامل فوق توجه کرد و آن ها را به صورت منظم چک کرد و تمیز کرد. همچنین می توانید با تعویض فیلتر هوا و گاز مناسب، عملکرد دستگاه را بهبود بخشید.

 

قیمت عمده کولر گازی در شیراز

جهت اطلاع و مشاهده قیمت عمده کولر گازی در شیراز به صورت حضوری به آدرس شيراز شهرک حافظ خيابان هاتف حد فاصل کوچه 2 و 4 و یا با شماره ی 09363470204 تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *